Pick-up i butikk
Til kassen
Totalt: 0
Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Kjøpsvilkår, frakt og levering

Kjøpsvilkår

Firmaopplysninger

Navn: Mona Abelsen Store AS
Org.nr.: 915145256
Postadresse: Strandtorget 3 , 9008 TROMSØ
Besøksadresse: Strandtorget 3, 9008 TROMSØ

Telefon: 776 58080 (mandag – fredag kl. 9 – 18 ) Send oss en mail hvis du ikke får tak i oss per telefon.
Mail: Post@mas-as.no

Retur av varer som er kjøpt i nettbutikken, sendes til MAS, Strandtorget 3, 9008 Tromsø
Returfrakten betales av kjøper.

Generelt

Alle priser oppgitt i nettbutikken er i norske kroner og inkludert 25% merverdiavgift. Prisen som oppgis i kjøpsøyeblikket inkluderer MVA, fakturagebyr og fraktkostnader. Varene kan enten hentes i butikk eller leveres med Posten/Bring. Ved levering tilkommer portokostnader. Levering kan kun skje til adresser på Norges fastland.

Etter å ha fullført en ordre vil du motta en ordrebekreftelse på mailadressen du oppga da du handlet. Dette er kun er oversikt over bestillingen og ikke en garanti for at alle varer er på lager. Når din ordre er godkjent vil man få tilsendt en ny mail med kvittering fra kjøpet. Vær oppmerksom på at du taster inn riktig adresse da man ikke vil motta ordrebekreftelse/kvittering om det oppgis feil. Ønsker du å kansellere en ordre må du gi oss beskjed raskt! Vi har kun mulighet å stoppe en ordre før den hentes fra vårt lager.

Nettbutikken deler varelager med butikken og vi tar derfor forbehold om skrivefeil og feil i den elektroniske lagerbeholdningen/utsolgtsituasjoner. Dersom vi mangler deler av din ordre vil vi sende varene vi har på lager og kreditere manglende vare.

Alle størrelsesanbefalinger er veiledende og vil derfor i noen tilfeller ikke stemme for alle. Dersom et produkt ikke passer kan ikke MAS holdes ansvarlig for dette. Er du ekstra usikker så kontakt oss gjerne på mail eller via vår chat så hjelper vi gjerne! Vi gjør også oppmerksom på at fargegjengivelser kan oppleves forskjellig på ulike flater pga. skjerminnstillinger. Vi etterstreber selvfølgelig en så korrekt fargegjengiving som mulig.

MAS AS er ansvarlig for alle korttransaksjoner gjort gjennom mas-as.no. Personer under 18 år må ha tillatelse til å handle i nettbutikken.

Betalingsmetoder

Betaling med Klarna Check Out.

I Klarna Check Out finnes det ulike betalingsalternativer, disse er:

Klarna Faktura – Betal innen 14 dager
Konto (Månedlig faktura)
Del Opp (Du må betale et minimumsbeløp, men du kan når som helst betale hele beløpet.)
Kort (Kreditt eller Debet)

Ønsker du å handle med kredittkort eller debetkort ved betaling, reserveres kjøpesummen fra kortet samme dag som bestillingen blir gjort. Beløpet blir først trukket fra din konto når din ordre er gjennomført, og pakken er på vei til deg. Med kortbetaling via Klarna Check Out handler du trygt, raskt og enkelt. Les mer om Klarna sine betalingsløsninger her: www.klarna.no

Klarna Faktura – betal innen 14 dager

Velger du å betale med Klarna Faktura får du 14 dager betalingsfrist. Du vil motta faktura pr. E-post når din pakke blir sendt fra oss. Faktura forfaller i løpet av 14 dager. Når du benytter deg av Klarna Faktura handler du trygt, raskt og enkelt.

Få alltid pakken levert før du betaler
Alltid 14 dagers betalingsfrist
Du behøver aldri oppgi bankkort-opplysninger
Motta faktura pr. E-post
Klarna delbetaling eller konto

Velger du å betale med Klarna delbetaling velger du selv hvor lang nedbetalingstid du ønsker å søke om. Du kan når som helst i løpet av nedbetalingstiden nedbetale hele beløpet om ønskelig. Faktura vil sendes til samme e-postadresse som er lagt inn i bestillingen.

Med Klarna delbetaling kan du kjøpe nå, og betale etter at du har mottatt din pakke.

Man må være fylt 18 år for å benytte seg av Klarna sine betalingsalternativer. Dersom du har noen spørsmål knyttet til Klarna Faktura eller Klarna Delbetaling anbefaler vi at du tar kontakt direkte med Klarna på telefon 21 01 89 91 eller ved livechat på www.klarna.no.

Leveringsmetoder

Vi kan dessverre ikke tilby levering til adresser utenfor Norges fastland. Du har 2 leveringsalternativer i vår nettbutikk:
 

Servicepakke - Posten/Bring

Når du handler hos oss kan du få tilsendt bestillingen din til en fast fraktpris på 75,- Servicepakke fra Posten sendes med sporing til ditt nærmeste postkontor. Du mottar SMS og/ eller mail når sendingen er ankommet postkontoret.

Hente i butikk

Du kan hente ordren din gratis i butikken. Du vil her motta mail med hentekode som du oppgir i kassen når du henter pakken din. Vær oppmerksom på at du ikke kan hente ut bestillingen din før du har fått bekreftelse på at pakken er klar til å hentes. For henting i butikk, starter angreretten å løpe 5 virkedager etter at bestilling blir registrert og du får beskjed om at pakken er klar for henting. NB! Det er kun personen som har bestilt pakken som kan hente den ut - og legitimasjon må fremvises.
 

Leveringstid

Leveringen tar normalt mellom 1-4 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Dersom du ikke har motatt pakken innen 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. Etter en måned anses varen som levert.

Vi benytter oss av postselskapet Bring ved våre leveranser. Bring leverer pakken til ditt nærmeste postkontor.


Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250 kr.


Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling.
 

Jeg savner ordrebekreftelse

Hvis du ikke har mottat ordrebekreftelse på mail innen kort tid etter du har bekreftet din bestilling, kan det ha oppstått en feil med ditt kjøp, og vi ber deg ta kontakt med kundeservice. Vær oppmerksom på at mail kan havne i spam-filteret, det kan dermed være lurt å sjekke søppelposten.
 

Hva koster frakt?

Når du handler hos oss kan du få tilsendt bestillingen din til en fast fraktpris på 75,-